torstai 23. elokuuta 2012

Sisältä nätti, päältä flätti!



Huh mikä meininki. Siis tänään heitetty viimenen kovempi jalkatreeni ennen Jyväskylän kisoja. Menin SATSille klo 16.30. Paha ruuhka-aika ajattelin ja naurahdin itsekseen saavuttuani salille. Kaikki Jyväskyläläiset olivatkuinolivatkin siellä. Teen kiertävää treeniä jaloille ja pääsin tiedättekö treenaamaan oikein hyvin. Sopu sijaa antaa ja aina voi kysästä kaverilta: "voinko tehdä välissä sarjan?". Aina saa soviteltua jotenkin treenit. mukavaa porukkaa oli taaskin liikkeellä :D Kiitos treeniveljet ja -siskot!!!

Sonata Arctican Full Moon pauhaa joka kerta jossain välissä mun soittimesta (kannan olalla sellasta boombasticcia) :D se on vaan niiiiin hyvä! Paras treenibiisi!

Kuuntele ja mieti, että se pauhaa täysiä korvaan. Ei muuta kun tiukka ote, nostovyö ja aijaijai :D

http://www.youtube.com/watch?v=cfI8o_hzaDk

Jeps! Hei nyt on pakko sanoa, että KIITOS! Kiitos kaikille tsempeistä. Haluan kiittää ihan jokaista. Kaikki te, jotka olette sanoneet jotain salin pukkarissa, liikennevaloissa, töissä, sähköpostilla...kaikki blogiin kommentoineet, tekstiviestillä tsempin laittaneet, facebookin kautta muistaneet.. kaikki. Olen saanut kaikista näistä virtaa ihan mielettömästi :)

Asiakkaat, te olette tsempanneet mua hirvittävän paljon ja tänäänkin Descomilta sain vielä monta tsemppiä :D Killerillä alkuviikosta tsempattiin, Dividum Oy: hlökunta pitää peukkuja. Ystävät te olette ihania ja korvaamattomia. Perhe, mie rakastan teitä <3 Sponsorit, olette auttaneet ja tehneet matkani mukavammaksi, helpommaksi, mielekkäämmäksi, arvokkaammaksi!!!

Tänään salilla sain kuulla siitä, miten upeita tuloksia olen saavuttanut ja miten lyhyessä ajassa, ventovieraat ihmiset lukevat blogia ja ovat hengessä mukana. Siis ihan liian hyvää ollakseen totta. Mulla tuli tänään sellanen humala. Poljin loppuaerobista ja join kossua :D :D :D Hihii. Siis asiaan Pekkala... ei vierestä....asiaan.. Poljin ja minut valtasi hyvänolon humala. Mietin mitä tuleva vkoloppu tuo tullessaan: Huomenna 4 ihanaa asiakasta kotiin hierottavaksi, Cocodenssiin hampaanvalkaisuun (tehdään kevyt vielä nyt, että lavalla säteilee), ystävät tulevat kylään illalla, lauantaina hieron kollegan (hermoratahieroja Jorma Suuronen, kenellä kävin joku aika sitten) ja sen jälkeen lähden vääntämään autokauppaa ;) Lauantaina myös teen viimesen kovan rinta-olkapää-ojentaja-vatsa treenin. Saamme nauttia ystäviem seurasta lauantainakin. Sunnuntaina vuorossa on lenkki ja viimeistelyviikon eväiden hankinta :D

LUIT AIVAN OIKEIN!!! Viimeistelyviikko alkaa  maanantaina. Mie syön hiilihydraattia! Tankkaus on ensin ja sitten kuivatus, sounds nice, lavakunto kohdilleen lauantaita varten. Hyvä olo tuli myös siitä mitä minulle sanottiin salilla :D Kiitos vielä. Pienet sanat ja mieletön fiilis :D Humala tuli myös siitä, että olen tehnyt todella paljon töitä tämän projektin eteen ja kohta se huippu on, minun päivä. Päivä, jolloin vedän täysillä, kannan itseni ja kroppani ylpeänä ja ennen kaikkea pidän hauskaa ja annan kaikille katsojille, tuomareille, minua kannustaneille ja ihan kaikille KUNNON SHOWN!!! Älä missää Jyväskylän karsintaa 1.9.2012 Paviljongissa. Mie oon ittestäni niin ylpeä, olen jaksanut kaiken keskellä vetää tän homman kunnialla, tinkimättömällä asenteella ja täysiä. Koen, että olen saanut lihasta oikeisiin paikkoihin niin kuin pittääkin. Kunto on erinomainen ja kun saadaan viimeistelyt menemään nappiin niin lavalle nousee kokonainen, tasapainoinen, bikinifitnessfysiikka!! Hell yeah!

Promokuvia kesäkuulta laittelinkin jo faceen yksi päivä, mutta blogiin en vielä ja tässä tulee. Kesäkuinen kaunis päivä Lutakossa Peten ja Petron kanssa :) Kiitos!






Siinäpä ne :) Kivoja kuvia tuli :) Promovideo tulee pian, minkä liitän sitten kilpailijaesittelyyni bodylehteen. 
Tuntuu uskomattomalta kun katson tätä matkaa taaksepäin. Minulla on ollut todella huonoja päiviä, väsy on painanut koko matkan ajan. Pahinta onkin se väsymys. Ei suinkaan herkuttomuus :) Herkkujakin on tehnyt jossain vaiheessa mieli, mutta niitä ilman pärjää ja ei olisi tulut kysymykseenkään syödä. Jos haluat jotain tarpeeksi paljon, mene sitä kohti tinkimättömällä asenteella! Voin sanoa, että tämä on ollut kaiken vaivan arvoista! Oikeasti, olen hyvässä kunnossa, jaksan tehdä töitä, leikkiä hyväkuntoisena lapsen kanssa, ei satu (melkein) mihinkään. yksi tärkein asia on se, että olen ehkä pinspiroinut jotakuta! jos mie olen pystynyt tähän niin pystyt siekin. En tarkoita, että kaikkien täytyy olla kisaamassa, mutta se iänikuinen painonpudotus ja painonhallinta! Se ei ole kiinni muusta kun tavoitteesta, asenteesta, oikeasta valmentajasta/ohjeista, tahdosta, tahdosta, tahdosta, sisusta ja siitäettei anna periksi. Älkää antako perikisi. Tulokset ei näy ekan veikä toisenkaan viikon jälkeen, mutta 1 kk 2 kk alkaa tapahtua. Pitkäjänteisyys!!!! tuloksia tulee, mutta pitää jaksaa vähän aikaa. Pidä mielessä!

Mie en tee mitään elämässäni muutenkaan vähän sinne päin. Se on joskus huono juttu, koska olen niin kovin tarkkaa ja tunnollinen, mutta uskon sen luonteenpiirteen myös vieneen  minut siihen missä nyt olen. Minulla on hyvin menestyvä ja tulevaisuudessa kasvava yritys. Olen pienestä POWERIKSIstani (POWERIKSI Liikunta- ja hyvinvointipalvelut, käy tykkäämässä Facebookissa, osallistut arvintaan) erittäin ylpeä ja suojelen sitä leijonaemon lailla :D En usko, että minulla olisi töitä jos olisin vähän sinnepäin ihminen. Panostan asiakkaisiini 150% ja olen kiinnostunut heistä ja heidän hyvinvoinnista OIKEASTI. En hiero kipeää asiakasta vaikka menetän siinä rahaa ja aikaa, käännytän hänet kotiin hoito-ohjeiden kera. En tee kiireessä Personal Trainer - asiakkailleni ohjelmia vaan otan ajan siihen ja annan aikaa heille. En ensinnäkään ota enempää asiakkaita kun voin ohjata hyvin. Laskutushommissa, mitä teen myös olen tarkka tyttö ja huolellinen. Haluan kehittää toimintaani ja antaa asiakkailleni aina jotain ajattelemisen aihetta. Puhun paljon, mutta asiaa :D Älä naura! Aina sieltä jotain tarttuu jokaiselle, toivottavasti. Menipä nyt vähän kehumiseksi, mutta ei sitä aina tarvitse nöyristellä vaan sopivassa suhteessa itsevarmuutta ja nöyryyttä niin hyvä siitä tulee!!!! Laitan kuntokuvia vielä ennen kisaa viimeistelyviikon alussa, mutta loput näette sitten lauantaina :)

Mie oon ajatellu nyt ekana voittaa Jyväskylän karsinnan! Miten:

Sisältä nätti, päältä flätti!

Siten! 

Salilla jos tavataan tule ihmeessä kysymään apua tai mitä vaan jos tarvitset! Mie jeesaan mielelläni!

Tunsitko sen, halasin juuri sinua lämpimästi <3

Emma



15 kommenttia:

  1. Ihana Emma. Loppusuoralla, jes!
    Niin sitä pitää!
    Sunnuntaina sit huudetaan ja jännätään. Sitä on ootettu!
    -Sanna-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rakas sisko jaksaa tsempata! Kiitos Sanna. Tämä on vaatinut läheisiltä ymmärrystä ja paljon varsinkin kun väsyttää kokoajan niin että mitään ylimääräistä ei vain voi tehdä. Jos kilpailee niin dieetillä väsyttää ja Bulleron sanoin (sinulla on vielä vuori kiivettävänä) olen vuoreni huipulle melkein kiivennyt ;) siltä se on kyllä tuntunutkin. Pian päästään näyttämään työn tulos ja se maistuuuuuuu!!!!!!

      Poista
    2. Rakas sisko jaksaa tsempata! Kiitos Sanna. Tämä on vaatinut läheisiltä ymmärrystä ja paljon varsinkin kun väsyttää kokoajan niin että mitään ylimääräistä ei vain voi tehdä. Jos kilpailee niin dieetillä väsyttää ja Bulleron sanoin (sinulla on vielä vuori kiivettävänä) olen vuoreni huipulle melkein kiivennyt ;) siltä se on kyllä tuntunutkin. Pian päästään näyttämään työn tulos ja se maistuuuuuuu!!!!!!

      Poista
    3. Rakas sisko jaksaa tsempata! Kiitos Sanna. Tämä on vaatinut läheisiltä ymmärrystä ja paljon varsinkin kun väsyttää kokoajan niin että mitään ylimääräistä ei vain voi tehdä. Jos kilpailee niin dieetillä väsyttää ja Bulleron sanoin (sinulla on vielä vuori kiivettävänä) olen vuoreni huipulle melkein kiivennyt ;) siltä se on kyllä tuntunutkin. Pian päästään näyttämään työn tulos ja se maistuuuuuuu!!!!!!

      Poista
  2. Tsemppiä Emma :). Oot kyllä vetänyt NIIIIIN hyvin!

    VastaaPoista
  3. Emma, niin oon ylypiä susta, rakas sisko! <3
    -Aa-

    VastaaPoista
  4. Vautsi Emma!! OOt kyllä niin sisukas nainen!! nostan hattua..olet saavuttanut haaveesi! On ollut kiva seurata tätä sinun "projektiasi"...ps.tulit ihan mun uneenkin!! Harmi kun en pääse katsomaan kisaa..meillä samana päivänä meidän hääjuhla..ajatuksissa mukana!!
    halaus! -Laura.M(pian Hakkarainen)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Laura ja pahoittelut kun tulin uniin, toivottavasti ensi yö menee vähän paremmin :D ihanaa kun pääset naimisiin rakastamasi miehen kanssa <3 Ihanaa hääjuhlaa Laura Hakkarainen :)

      Poista
  5. Niin ja Sanna menikö jakeluun ;)

    VastaaPoista
  6. Huippua on kyllä ollut seurata sun matkaa :) Olet päässyt tosi hyvään kuntoon ja näytät upealta! Toivon ja uskon että annat kovan, uuden vastuksen niille jotka bikinifitness lavoja on nyt jo pitkään hallinnut ;) Tsemppiä! Toivoisin pääseväni katsomaan, mutta en pääse :( Olen silti hengessä mukana!

    Terkuin: Satsilainen

    VastaaPoista
  7. Voi sinua Iina Satsilainen :) Kiitos kauniista sanoistasi! Kyllä mie meinasin jyrätä täysiä Lahdessa :) ihanaa kun ihmiset tsemppaa. Näistä saa ihan mielettömästi voimaa, en osaa sitä paremmin kuvailla ,mutta mukavalta tuntuu!!!! Harmi kun et pääse paikalle ,mutta tunnen tsemppisi lavalla :)

    VastaaPoista
  8. Heippa Emma! Mulla on blogissani pieni tunnustus sulle, (jonka omin luvin muunsin kisatsemppaukseksi) käypä kurkkaamassa jos ehdit. Mielettömästi tsemppiä näille viimeisille päivillesi ennen lauantain näytön paikkaa! Tulet olemaan varmasti superupea lavalla ja tätä blogia ja kehitystäsi on ollut todella kiva seurata, kiitos siis kun olet läpi dieettisikin jaksanut tätä päivitellä! :)

    VastaaPoista
  9. Voi mahoton paikka Linda <3 Kiitos <3 Päivittelen blogiani kun ehdin ja kerron kaikki kauhutarinat mitä minulle on sattunut :/ Kiitos tuhannesti <3 Sen voin sanoa jo, että kunto on parantunut viime vkosta ja parin korjauksen jälkeen lavalle nousee valmiimpi, muhkeampi Emma <3 Olipas ihana lukea .. kiitos :)

    VastaaPoista